banner di casu

- ThoYu Machinery aiuta i clienti sauditi à ottene una produzzione di massa automatizata -

ThoYu Machinery aiuta i clienti Saudi à ottene una produzzione di massa automatizata

Ingressu in a fabbrica di pallet di formatura Saudi GOSN, ci sò "equipaggiu di pallet" in ogni locu, è e fila di l'equipaggiu di stampa ThoYu funzionanu senza stop, dimustrendu a forza di a cumpagnia è i so prudutti.

A fabbrica Saudi GOSN, cum'è un famosu fabricatore di pallet stampati, hà decine di equipaghji di pallet, l'equipaggiu principale di quale hè PM-1250D equipamentu di pallet di legnu stampatu.Parlendu di più di 20 anni di sperienza in l'industria, Omar, CEO di i clienti di l'Arabia Saudita, hà dettu chì hà un affettu prufondu per a cumpagnia ThoYu.

p51

Cù l'espansione di a so attività, GOSN hà crisciutu in scala, è i so pallets sò ancu venduti in tuttu u mondu."Dapoi ch'e aghju intrutu in u campu di a produzzione di pallets, aghju sempre fiducia in Henan ThoYu trà e marche mundiali. Quandu ci hè bisognu di cumprà l'equipaggiu, sia un secadoru di tamburi, l'equipaggiu di molding, o un trituratore di legnu, ThoYu hè a mo prima scelta ". disse Omar.

Per Omar, 2019 hè statu un puntu di svolta maiò.Quist'annu, intrì ufficialmente in l'industria di i pallet, è ThoYu divintò u so cumpagnu strategicu impurtante.U stabilimentu di a fabbrica GOSN, a redazione di specificazioni di serviziu, è a guida di u serviziu post-vendita di 24 ore sò state implementate in modu efficace cù u sustegnu tutale di ThoYu, chì hà ancu stabilitu una basa solida per u sviluppu di a cumpagnia di u cliente.

p52

Per chì una impresa si sviluppa, deve innuvà.In l'ambiente induve u standard di l'industria di l'equipaggiu pallet hè in constantemente migliurà, ThoYu prumove u sistema di cuntrollu PLC in l'industria."U sistema di cuntrollu PLC di ThoYu è a struttura di quattru culonne operazione in una sola chjave per pressà è caccià u modellu, alta efficienza, alta precisione di pusizzioni, senza deformazione di i prudutti pressati, ùn solu ponu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu riduce u costu d'usu, furnisce i nostri clienti cù una nova alta efficienza A suluzione, assai pensativa è faciule d'utilizà!"disse Omar.

p53

In l'ultimi anni, l'affari di Omar hè statu in espansione, è ThoYu hà ancu assistitu è ​​​​accumpagnatu a crescita di GOSN.Di fronte à u futuru, hè pienu di cunfidenza: "Cù u forte sustegnu di ThoYu, andemu definitivamente in u mondu è diventeremu a cumpagnia di punta in vendita è leasing di pallet globale".

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Nov-14-2022