banner di casu

Avvisu di vacanze ThoYu 2023 Spring Festival

U Festival di Primavera di 2023 hè avvicinatu, avemu passatu 2022 pienu di speranza, opportunità è sfide inseme, è hà inauguratu u Festival di Primavera di 2023. Quì, ThoYu Machinery augura à tutti un felice annu novu cinese in anticipu.

avvisu 1

Sicondu l'avvisu di a festa di u Festival di Primavera da l'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu, è in modu di facilità à l'impiegati di a cumpagnia per andà in casa è avè una festa di primavera felice è tranquilla, ThoYu Machinery avanzarà a festa di u Festival di Primavera.U tempu di vacanze di u Festival di Primavera di a cumpagnia hè avà notificatu cusì:

A festa di u Festival di Primavera hà un totale di 13 ghjorni: u 15 di ghjennaghju (domenica) à u 27 di ghjennaghju (venneri).U 28 di ghjennaghju (sàbatu), a cumpagnia hà cuminciatu à travaglià.

Durante e vacanze, a fabbrica ùn organizerà più a produzzione è a consegna.Sè vo avete bisognu in questu sensu, per piacè cuntattateci in u tempu prima di u 14 di ghjennaghju, o fate arrangiamenti dopu u 28 di ghjennaghju. Duranti e vacanze, i nostri dipartimenti di vendita è cunsultazione fermanu in linea.Sè avete bisognu di compra o cunsultazione, per piacè cuntattateci.A causa di l'inconvenienti causati da e vacanze, per piacè capisce !Sì avete qualchì prublema urgente, chjamate i seguenti numeri.

Sales Manager Tel: 13733182063

Telefuninu di serviziu di fabbrica: Manager Cheng +8619903885013 Manager Zhang +86 15343807869

Se vulete sapè di più nantu à l'aghjurnamenti di i nostri prudutti è a dinamica di a cumpagnia, seguite u nostru situ ufficiale, u nostru contu Facebook è u nostru contu LinkedIn.Rilasciaremu l'ultime informazioni nantu à u contu di a cumpagnia sopra à tempu.

In u 2022, cù u sustegnu di i clienti novi è vechji, ThoYu hà fattu novi rializazioni.Quì, vogliu ringrazià i clienti novi è vechji per u so sustegnu è a fiducia in ThoYu in l'annu passatu.In u 2023, intensificà i sforzi di ricerca è sviluppu, espansione a scala di pruduzzione, è furnisce à i clienti una macchina di pallet di alta qualità più veloce è megliu.À u listessu tempu, speru ancu chì in u novu annu, ThoYu hà da cuntinuà à guadagnà a fiducia di tutti, è avemu da cuntinuà à furnisce i servizii di alta qualità!In st'occasione festiva, vogliu auguri à tutti i novi è vechji clienti è amichi un annu primu !Ti pregu tuttu u megliu!Bon annu novu cinese!

avvisu 2

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 13-Jan-2023