banner di casu

- Henan ThoYu hà participatu à a 17th China Pallet International ConferenceLETMAC2022 -

Henan ThoYu hà participatu à a 17th China Pallet International ConferenceLETMAC2022

Da u 26 à u 28 d'ottobre, a 17a Conferenza Internaziunale di Pallet in Cina è a Cunferenza Annuale di l'Imprenditori di Pallet Globale 2022, ospitata da a Federazione Chinesa di Logistica è Acquisti è assuciata da u Cumitatu Prufessiunali di Pallet di a Federazione Chinesa di Logistica è Acquisti, sò state tenute in Guangzhou. .HenanThoYu hà assistitu à a riunione è hà cumunicatu cù i culleghi in l'industria di u pallet.Oghje ti purteremucun HenanThoYu à a riunione annuale di l'imprenditori internaziunali di Guangzhou Tray!

p1

HenanThoYu Machinery and Equipment hà purtatu a so propria macchina di pallet sviluppata à a mostra, è hà assistitu à sta riunione per cumunicà cù i culleghi in l'industria di u pallet.

p2
p3

HenanThoYu hà mostratu una varietà di soluzioni di pallet cum'è l'equipaggiu di pallet modellatu è l'equipaggiu di riciclamentu di plastica di rifiuti in a cunferenza.In u futuru, HenanThoYu cuntinuà à furnisce suluzioni stabile, efficaci è sustinibili, travaglià cù i partenarii di l'industria di pallets per prumove inseme a custruzzione di u sistema di standardizazione è riciclamentu di pallet di China, è accelerà u sviluppu vigoru di a logistica unitaria in Cina.

p4
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Nov-14-2022